54- PRACOVNÍK, PRACOVNICE KLIENTSKÉHO SERVISU- ÚČTO (KS)
KVALITA náhradní plnění s.r.o. nabízí volné pracovní místo v oboru administrativy na pozici 54- PRACOVNÍK, PRACOVNICE KLIENTSKÉHO SERVISU- ÚČTO (KS). Práce na plný úvazek v jednosměnném provozu. Pracovní poměr na dobu neurčitou s ohodnocením od 36 000 do 38 000 Kč/měsíc. Minimální požadované vzdělání je ÚSO s maturitou (bez vyučení). Místem pracoviště je KVALITA náhradní plnění s.r.o., okres České Budějovice. Pozice je vhodná i pro osoby se zdravotním postižením. Nástup možný od 30.5.2022. Další informace Vám poskytne Miloša Zámečníková, , tel.: , e-mail: job@kvalita.com.
Zaměstnavatel:
KVALITA náhradní plnění s.r.o.
Místo výkonu práce:
České Budějovice
Platové ohodnocení:
36 000 – 38 000 Kč / měsíc
Typ pracovního vztahu:
Práce na plný úvazek
Minimální počet hodin týdně:
40
Pracovní poměr:
Od 30.5.2022 na dobu neurčitou
Typ smluvního vztahu:
Pracovní smlouva
Poznámka zaměstnavatele
Pracovní pozice vhodná pro osoby zdravotně znevýhodněné a OZP s 1.-3. stupněm invalidity.
POŽADUJEME: min. SŠ s maturitou a praxí min. 2 roky v jakémkoliv oboru; čistý výpis z RT; velmi dobrou znalost práce na PC (MS Office); znalost účetního programu Altus Vario výhodou; všeobecný přehled; základní znalost Zákoníku práce, znalost českých účetních standardů, účetní osnovy, účtování, komunikativnost, pečlivost, příjemné a vstřícné vystupování.
NÁPLŇ PRÁCE: komplexně zajišťuje celkovou účetní a mzdovou agendu, zpracovává měsíční, čtvrtletní a roční uzávěrky, vystavování a účtování vydaných faktur, zadávání a účtování přijatých dokladů, zadávání příkazů k úhradě do banky, správa datové schránky, vedení evidence náhradního plnění, kompletní zpracování mezd, zadávání exekucí zaměstnanců, jednání s orgány státní správy a další operativní úkoly dle nadřízeného.
NABÍZÍME: zázemí stabilní dlouholeté společnosti; nástupní mzdu 1. rok 36 000 Kč, 2. rok 37 000 Kč, 3. rok 38 000 Kč; příspěvek na penzij. připojištění po 12 měsících trvání poměru u nás; možnost využívat firemní fitness; k dispozici služební telefon.
Prac.doba jednosměnná dle provozní doby firmy po-pá 8:00-16:30, po dohodě možnost práce z domova..
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis na e-mail: job@kvalita.com, v předmětu e-mailu uveďte "PRACOVNÍK KLIENTSKÉHO SERVISU - účto". Vybrané uchazeče pozveme k osobnímu pohovoru.
První kontakt
Kontaktní osoba: Miloša Zámečníková
E-mail: job@kvalita.com
Referenční číslo ÚP:
25246220750
Poslední aktualizace:
2.5.2022